Alle varkens op een stokkie! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Alle varkens op een stokkie! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Alle varkens op een stokkie!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

25 Oktober 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Na mijn heerlijke keel ontsteking was ik ongeveer nog dik 1,5 niet lekker, ik bleek een virus te hebben en daarna ook nog verkouden.. oftwel het hield maar niet op.
Gelukkig kan ik een verkoudheidje wel aan alleen me stem niet dus ik was nog 2 weken schor en dan weer niet schor , schor en dan weer niet schor maar goed jongens ik ben weer helemaal beter! Woehoeee!

Naja school gaat allemaal nog super goed, moet veel essays maken.. dat is soms wel even een probleem voor mij, aangezien ik niet een verhaal in het nederlands kan tikken laat staan in het engels! Maar ik heb het toch gedaan en ik dacht dat het allemaal wel prima was.

Laten we even de weken doornemen..
De 2 weken na dat ik ziek was geworden heb ik rustig aan gedaan wan tja ik wilde niet weer ziek worden! We zijn wel koffie wezen drinken en een film gekeken met de meiden van me school, was wel gezellig.

Ik zwem ook nog hierzo, wel stukken minder dan in Nederland, maar 2 a 3 keer in de week namelijk maar goed beter dan niets toch! Ik ga dan elke dinsdag naar me vriendin Emilie rond 5 uur en dan heb ik daar Tea ( dat is daar dus avondeten) en daarna brengen ze ons naar het zwemmen. Het is nogal lastig om naar dat zwembad te komen voor mij met de bus, duss dan doen we het dinsdag gewoon zoo.
Daarna zaterdag de 10e was de gastvader hier jarig, dus naja ik een kaartje voor hem gekocht, was allemaal wel goed geloof ik.. Maria had een heel avond maal voor de vrienden van hun gekookt die kwamen die avond, maar ze gaf heel vaak duidelijk aan dat ze dat niet gekookt had voor de kinderen oftwel ZOEK HET LEKKER UIT!!! Hahah nee hoor maar ze ging apart voor de kinderen koken, naja ik dacht zoek jij het ff lekker uit ik ga naar emilie en daar even flink eten! Haha naja flink eten, ze geven het allemaal aan me hoor! Nadat emilie en ik ons “foodbaby” hadden gecreëerd gingen we uit! Ik heeeerrllijk op me all stars en emilie ook op haar platte schoentjes, lekker al die halfnaakte hoge haken dragende engelse meiden uitlachen! Ik heb die avond allemaal vrienden van emilie ontmoet en ja hoor dames en heren ik heb ook gepartyd met mijn gastbroeder Daniel( de oudste van de 3 zoons in dit gezin) was heel gezellig, maar we waren zoooo moe van het eten hehehehe zijn we heerlijk vroeg naar huis gegaan en gaan slapen! Volgende dag werd ik weer naar huis gebracht met me fiets.. ja inderdaad je hoort het goed met me fiets, ik was namelijk met me fiets naar hun gegaan alleen heb de helft van de weg gelopen want mijn band was lek..!! ik was op dat moment wel even klaar met alles, want me band was dus lek, ik miste thuis en ik kan maar geen baan vinden en dat is ook heel deprimerend!

Ik ben inderdaad nog steeds op zoek naar werk, heb al iets van 20 cv’s uitgedeeld maar nee nog steeds niks en dat is best frustrerend. En ik kreeg ook steeds meer momentjes dat ik echt naar huis wilde maar dat is nu allemaal gelukkig wel weer beter!!

Ik had vrijdag de 16e een club dinner van de zwemclub bath dolphins! Was heel gezellig lekker gegeten en lol gemaakt met de mensen. Daarnaast ook heel veel speechen en natuuurrlijk kwam ook in het licht dat DAW in pasen naar Bath komt en naatuuurrlijk moest toen ook nog verteld worden dat ik van DAW ben vanuit Alkmaar, en sjoeeff alle hoofden gingen richting mij... sta je daar.. hi?.. Maar goed was wel heel grappig allemaal. Daarna zijn we met ze alle uitgegaan, waarvan ik ook heerlijk genoten heb, gewoon lekkere droge normale leuke humor! ohja.. als mensen erachter komen dat ik van nederland kom is het VAN PERSIE en nog een reeks van voetballers.. jaaa maar natuuurlijk die zijn nederlanders... en nu? ( dit betekent dat een bekende nederlandse voetballer dan je bijnaam is voor altijd, heel fijn!)
oh oh oh! By the way over voetbal gesproken ik volg AZ hier keurig hoor jongens.. is op tv hier en in de kroegen ja ja iedereen kent die club, best gezellig!


Nu iets anders ik had afgelopen week namelijk Half Term, oftwel herfstvakantie, ik ben toen naar Warminster geweest daar woont een tante van me oom. Was heel gezellig, heb haar dochter ook ontmoet en de kleinkinderen, veel gegeten, lekker gegeten oftewel super gezellig en lekker genoten!

Daarna zou ik nog naar bristol gaan met iemand van school maar dat is allemaal niet door gegaan omdat ze heel vreemd deed en niet meer in bath was maar opeens in londen dus ik dacht okeee lekker allemaal naja stik er lekker in toch? Ik kom hier voor veel lol en geen gezeik!
Die meiden van school zijn op het ene moment wel aardig maar ik kan gewoon geen hoogte van ze krijgen.. dan is het maandag gewoon schooldag zijn we om 12 uur klaar ofso en dan is het laten we naar londen gaan laten we dit en zus en zo doen. Oftewel willen allemaal dingen doen, dat ik denk, halllooooo realiteit nuuu wat jullie allemaal willen doen kann nietttt!
Hahaha en het domste ding van allemaal was dat 1 meisje claudia vertelde mij aan het begin dat ze 23 jaar oud was naja prima. Hoor ik toch later dat ze HELEMAAL NIET 23 is maar 20!!! Hahahaah WIE liegt er nou over je leeftijd dan doe je alleen als je 13 ben???

Maar goed hierover verteld te hebben irriteerde ik me ook heel erg aan de gastmoeder hier, ze is obsessed met dieten en sporten, en daar lijd ik ook onder!! Aarghhh en loopt maar te zeuren over dingen van haar en dan heeft ze weer een super leuke schattige jurk gezien en haar zonen zijn zoooo goed bla bla bla bla.. en dan wil ik een verhaal vertellen, dus ik vertel mijn verhaal en dan komt 1 van die zonen voorbij en gaat daar dan een heel verhaal aan vertellen.. en tja dan zit je daar dan met je goeie gedrag.. hmm en laat me ook nooit uitpraten..

Ik laat het nu maar over me heen komen en denk in me zelf, ja jooh, ooh echt , weet je intreseerd me geen ene fluit, bla bla bla blaaaa…

Hahahahahahah Oh ja, Ik moet me met kerst mentaal voorbereiden want, de jongens EN Marie willen een HANGBUIKZWIJN ALS HUISDIER! Hahahahahahah nou is dat geen grote grap! Ik ben bang dat ze het ook nog echt gaan doen! Bruce vaders van het huis is er niet mee eens hij zegt je heb al een varken in huis en dat ben ik dus doe maar niet!!

Nou ik moet het allemaal nog zien.. mijn kamer gaat iig op slot.. man oh man zie je het al voor je ben je net wakker ga je naar de douche heb je zo een knorrend ding aan je been hangen!!

Oh oh , naja verder met de week gister vierden we een verjaardag van 1 van de vriendinnen van Catriona en Emilie, allemaal meiden kwamen bij emilie iedereen had wat eten mee en het was eten en praten geblazen! Heel gezelligg! Bij het begin wel ff wennen maar het was uiteindelijk heel gezellig en ben ook nog uitgenodigd voor a massive birthday party van 1 van de meiden die stinkend rijk is en haar eigen mini cooper heeft en een zwembad in haar huis heeft… jaaa mijn mond viel ook wagenwijd open..!! maar zijn is er heel normaal onder en niet van IK BEN RIJJKK JONGENS IK BEN RIIIJJJJHEIKKKKKKKK! Dat is wel nice!

Naja jongens ik ga stoppen denk ik want ik weet nu even niet meer wat ik nog meer moet tikken!
In ieder geval super bedankt voor jullie berichtjes! Heel leuk en lief! Dus keep on coming ik geniet van die berichtjes!

Oja mijn nummer iss: 00447551685117
Voor als je een leuk berichtje wilt sturen? Hahah naja voor het leuk in ieder geval..

Dit is me adres nog:
173 englishcombe lane
BA2 2EL
Bath
United Kingdom

Darlings tot sneeellllll!
Dikke kuss

Rianne!

Ps: dit is de link waar ik de foto’s opzet, ik kan nu natuurlijk geen foto’s maken zonder camera maar de eerst paar foto’s heb ik nog wel naja die van me vader eigenlijk, maar aacchh!
http://picasaweb.google.nl/riianne27/Uk?authkey=Gv1sRgCO_s4bu92eGreg

  • 25 Oktober 2009 - 13:06

    V/h De Buurjongen:

    Goh, ik reaguur een keertje als 1e!
    Ik lees dat het, net als bij je zus in Spanje, niet altijd rozeschijn en manegeur is daar aan de andere kant van die grote plas.
    En al die Engelsen zijn gewoon gek, daat moet je je maar niet te veel van aantrekken. Beetje shit dat je nog geen baan hebt gevonden, maar als je ooit nog naar Breda emigreert weten wij zeker nog wel wat voor je (guppie-toezichthouder!).

    Greetings from Holland,

    Lars

  • 25 Oktober 2009 - 16:09

    Noor En Juud:

    Hee rietje,
    Eindelijk dan een berichtje van ons.
    Hier gaat alles prima, net een hele drukke week gehad, herfstvakantie...
    Lekker dat je weer opgeknapt ben, dan voel je je ook meteen weer een stuk sterker.
    We hebben laatst je moeder en zus nog gesproken, dus we zijn weer aardig op de hoogte.
    Ik heb begrepen dat je gastmoeder in ieder geval niet de vrouw van je dromen wordt ;-)
    Maak er in ieder geval wat van daar en geniet!!!
    Alle goeds en tot dan dan!
    Kussie, ons 2 xx

  • 25 Oktober 2009 - 18:58

    Thea:

    dag rianne,

    Eindelijk aangesloten op je reisverhaal. Lees leuke en minder leuke dingen. Wij hebben gisteren Rik zijn verjaardag gevierd, 8 jaar al weer. Wie weet gaat hij later ook nog een keertje ver weg. Gelukkig nu nog niet, kan hem nog niet missen. Hou je taai in Engeland en geniet van de leuke dingen. Als je terugkomt klets je mij er in het engels natuurlijk helemaal uit. Spreken ze daar een dialect of netjes zoals we het op school geleerd hebben?
    groetjes
    Thea

  • 26 Oktober 2009 - 09:10

    Mam:

    Hoi Muppet, maandagmorgen en the day after. Wij (pap en ikke ) zijn het hele weekend bij je zus geweest om haar nieuwe kamer op te knappen .Alle muren zijn gewit en eentje in de kamer donker grijs heel mooi geworden, sommige muren moeten nog een keer andere zijn al klaar.Zaterdag hebben we laminaat gekocht en papa heeft zondag de slaapkamer en de kamer gelegd, alles is giga opgeknapt, het is nl. een heel oud pand uit 1890 geloof is. Het staat midden in het centrum van Breda.Het zijn eigenlijk drie huizen die in elkaar overlopen en waar 6 mensen in wonen trappen en gangetjes dus. Marije heeft nu een slaapkamer, kamer en een eigen keuken. De toilet moet ze met een twee anderen delen en de douche met een ander persoon dus alles met al denk ik dat ze het voor elkaar heeft.
    Ik voel wel dat we het hele weekend dingen hebben gedaan die ik niet iedere dag doe, heel stijf en spierpijn dus straks maar even zwemmen wie weet beweeg ik dan weer wat makkelijker. Dikke Knuffel Mam

  • 26 Oktober 2009 - 20:17

    Marije:

    Dag lieverd!

    Wat een mooi verhaal weer..haha maf kind dat je bent!
    Lekker jezelf zijn dan ben je de mooiste..

    Zoals mam hierboven al neer gezet heeft ik ben echt zo hard aan het klussen.. mn slaap kamer is inmiddels klaar.. Vandaag echt mega hard gewerkt en net pas de kwast neer gelegd!

    Morgen weer om 8 uur aan de gang en dan woensdag ochtend mn spullen uit de box erin.. spannend!!!

    hoop dat k t af krijg anders is het morgen nacht door werken:D

    Ben niet te stoppen!!!!

    Hou je goed kanjer, ik maak een mooi huisje zodat je straks lekker een nachtje kan komen slapen..

    Midden in de stad, tegen over de speeltuin.... dan weet jij wal hoeveel wij slapen he? ;)

    Mis je kleine!

    XXXX

  • 27 Oktober 2009 - 16:07

    Jaike:

    heeee Rian

    Echt leuk om je verhalen te lezen, je moeder was hier net op Guido's verjaardag en toen gingen we ff op je site kijken :D Super leuk!! En we hebben ons ook aangemeld zodat we een bericht krijgen als je weer wat geschreven :D Ik hoorde dat je in december weer ff in Nederland komt! Echt leuk (dan zie ik je vast nog wel)

    Ik ben ook alweer een tijdje naar school en heb m'n eerste vakantie alweer achter de rug. Ik ben trouwens ook op werkweek geweest naar de ardennen dat was echt heeeeel leuk!

    Nog veel seplier daar in verweggistan en (hopelijk) tot ergens in December.

    xx Jaike


  • 27 Oktober 2009 - 17:51

    Davien:

    Heey Riantje :P

    In het hele verhaal ben ik geloof ik 50 het woord lekker eten tegen gekomen:) Ik hou ook van eten:) en je pictures zijn helemaal top met je mooie kleertjes en je hippe vlecht

    Ben echt bij voor je dat het zo lekker gaat.
    Van die meiden moet je niets aan trekken hoor.
    Zegt een 4 jaar jongere girl hihi :0

    Lieve Riantje
    Kom snel terug!!!
    Maar je mag nog wel even blijven als je het daar zo leuk vindt (L)

    Veel zoenen van je driving mate !!!!

  • 27 Oktober 2009 - 18:00

    Rinske:

    eej rietje,

    leuk weer ff van je te lezen! de tijd vliegt eigenlijk als ik bedenk wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd.. ik hoop dat je evengoed snel werk vind maar als ik het zo lees heb je het druk genoeg..
    we mailen;)

    (K)

  • 28 Oktober 2009 - 16:02

    Fam V/d Winden:

    Hai Rian,

    Je ups en downs lezen we in je mooie verhaal, laten we hopen dat de ups mogen winnen!! De jongens missen je heel erg maar ze zijn al een paar dagen bezig met een mooi kunstwerkje voor in je kamer. Dat beloofd dus wat!! Justins verjaardagfeestje was geslaagd, 6 piraten en een clown (tante denise) in het Bergense bos, we zullen een uitgebreid verslag bij het kunstwerk voegen. O, p.s. Justin heeft jou racebaan van Els gekregen, dat ding staat erg in de weg maar mag niet opgeruimd worden, eerst moet jij komen spelen (nou dat beloofd wat!!)


  • 28 Oktober 2009 - 20:31

    Jetske:

    Hé meissie!
    Wat sla je je er op een fantastische manier doorheen. Echte Noord Hollandse aanpak. Houen zo. Je Engels zal wel al een stuk beter zijn geworden na al dat geteut met je klasgenoten. Groeten van de Br.pjes

  • 30 Oktober 2009 - 15:42

    Ria J.:

    Hoi Rianne,
    Even....al je verhalen doorgelezen.Was daar best 'n tijd mee bezig,maar je beleefd daar wel wat en uiteindelijk leer je wel je eigen boontjes te doppen en volgens mij gaat je dat steeds beter af ,Thats life!!!En dingen van je afschrijven is ook 'n heerlijke methode,dan ben jij het weer even kwijt en kun je het met andere delen, toch??
    Rianne geniet van je tijd daar over zee en wij houden zo mooi contakt met je. Toy-toy en genieten!!!
    Dikke knuffel uit Alkmaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 17367

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: