One Tree Hill House! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu One Tree Hill House! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

One Tree Hill House!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

17 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Ja ja, ene moment ben je nog in Nederland en een uurtje later zit je weer in England! Ja mensen I am back in business! Dinsdag 5 januari ben ik in de namiddag weer terug gevlogen naar bath. Voor dat ik in ging checken gingen we nog met de hele familie even wat drinken op schiphol, en wie kwamen we daar tegen ja hoor, de camera ploeg en de meneer met de kuif van HELLO GOODBYE! Als ik het goed heb! Haha, die hebben we uiteraard heel goed bekeken en in de gaten gehouden, naja ik dan in ieder geval en stiekem lopen hopen dat we heel misschien op tv zouden komen, maar nee hoor, niet gebeurd, ergg jammer ze weten niet wat voor een geweldige familie ze missen!
Oke goed, ik had in gecheckt, dag en tot over 6 maanden tegen me familie gezegd en door de duane maar! Er schijnt meer controle te zijn op schiphol toch, naja ik heb er niks van gemerkt, er stond wel een bodyscan maar daar mocht ik niet doorheen! Grote teleurstelling voor mij en me zussen want daar hadden we namelijk wel op gehoopt. Na een lange reis kom ik eindelijk aan in Bath, en zijn Iris en ik gelijk naar ons gastgezin gegaan. Ik zit hier nu een week en 5 dagen maar het is echt geweldig al, heel relaxed, mag pakken wat ik wil en doen wat ik wil, en kan ook lekker me eigen was wassen, nadat de oude gastmoeder mijn was een beetje verkloot heb ben ik er een beetje huiverig over geworden! Na goed, woensdag 6 januari werden iris en ik wakker en lag er tot onze verbazing veel sneeuw! Wij blij, nog geprobeerd te sleeen van de golfbaan af hier in de buurt, alleen op een plastic lukte het jammer genoeg niet. Wij moesten ook nog naar school die dag op nog wat dingetjes te doen, maar tja als er hier sneeuw ligt in england dat kan je helemaal niks meer.. nog erger dan in Nederland geloof me.. oftewel Alles kinderen hadden een SNOWDAY, de scholen waren dicht! ik liep toch naar het centrum, ging allemaal prima dus ik snap niet dat alles gelijk dicht is maar goed ik heb er geen problemen mee! De week later hebben we een week school gehad weer 1 snowday er nog tussen gehad, naja toen heb ik er maar ook even van genoten en ben ik naar me vriedin gegaan, en zijn we met bodyboards van een heuvel afgegaan, naja het was eigenlijk net een blauwepiste! GEWELDIG! Hahaha je ging HARD! Hahah, onder het sneew zit je, rolt nog zelf naar beneden naja je moet het zelf een keer meemaken was echt onwijs lache! Ik doe ook nog wel aan school hoor wees gerust haha, ik had nog cijfers terug gehad van school 9.3 voor wiskunde,(oohyeaahhhh, ik word een genie!hahah)8,7 voor business, media had ik een 5.2.. ik had het allemaal niet goed uitgelegd en verkeerd beantwoord,, pfff, Psychology was ook niet goed eigenlijk het zelfde probleem met media, daar ga ik dus even aan werken. Daarnaast heb ik nog economie aangevraagd, ik heb daarvan nu dus een boekwerk van papier gekregen en dat moet ik zelf even doorwerken. Dit doe ik eigenlijk allemaal omdat ik mezelf heb op heb gegeven voor een studie in Nederland, dat is ook in Breda! Aaaaah ik ga marije achterna! Haha en het is toerisme management , het is eigenlijk met business economie in het toerisme, en dan alles in het engels!
Dit weekend heb ik niet veel gedaan, huiswerk en ben gaan hardlopen, heb nu heeeeerlijk spierpijn, dus heb het goed gedaan!
Ik ga nu zo weer verder met leren, want heb nog een IT toets deze week! Joepie, word een IT en Wiskunde genie!!! Money here I come! Hahah
Oh ja over geld gesproken, de status van mijn banenjacht is nog steeds: niks gevonden!
Ik blijf proberen en hopen dat iemand me uiteindelijk wel wilt!
OH oh en nog het grote nieuws! Gezusters Annouk en Marije komen in April hun klein zusje bezoeken! woehoee! Soooo exciting!:D

Oh en Justin ik vind het helemaal leuk in mijn nieuwe kamer, ook natuurlijk want als ik wakker word is het eerste wat ik zie jullie foto en dat maakt me natuurlijk helemaal blij! :D zeg maar tegen mama dat mijn kamer weer heel netjes is, alleen mijn kamergenoot kan er soms nog wel een zootje van maken!gaat alles nog goed bij jou? ligt er nog veel sneeuw bij jou, hier niet meer, vind ik wel jammer, nu kan ik geen sneeuwpop meer bouwen! Dikke kuss voor jou justin en je kleine broertje sem!

Ik zet nog even wat fotos hieronder dan kunnen jullie even zien hoe het eruit ziet met sneeuw!

Darlings! The other story will be continued!

Dikke kus!

http://picasaweb.google.com/riianne27

ps. Hier is het adres nog een keer
1 Entry Hill House
Entry Hill Drive
Bath
BA2 5NJ

  • 17 Januari 2010 - 16:59

    Marleen:

    Yeaaa, ben blij dat je nieuwe gastgezin zo leuk is! Geniet ervan rie, want jeeetje, in Juni zijn we alweer terug! XXX

  • 17 Januari 2010 - 18:57

    Papa, Mama En Nouk:

    Haay Girl!
    We hebben net je verhaal gelezen, en ik ben dit keer de aangewezen persoon om een reactie te plaatsen ;)

    Mooi huis heb je daar staan, echt mega groot! Lekker dat je ook zo'n grote tuin heb!

    Ik heb gister meegedaan met een tennistoernooi van Joop zijn werk. Haha, hij had me ingedeeld in de gevorderde poule maar na 1 wedstrijd werd ik al gewisseld met iemand uit de beginnerspoule.. Ik dacht dat ik nog wel goed kon tennissen ;) Bleek beetje tegen te vallen volgens de rest dus! Pap en mam hebben gister weer een gezellig avondje bij Karel en Tineke doorgebracht, was aardig laat geworden.. Je weet hoe die avondjes gaan ;)

    Morgen ga ik met papa om kwart voor 6 de auto instappen, dan brengt hij mij even langs mijn kamer.. Wordt dus vroeg opstaan!

    Nou succes met je schoolwerk etc en tot snelliebellie.. Oja tot april :D , leuk he dat je twee leukste zussen ever komen!! Haha

    Nou Wir Sprechen schnell wieder!

    Liefs Pap, mam en Annouk

    P.S. Ik ben net verrast door Joop, hij smste dat hij niet meer zou komen en nog geen 2 minuten later ging de bel en stond hij voor de deur en zei: ''Verassing!'' hahaha

    Dus ook nog groetjes van Joop!

    xxxxxx ons!

  • 18 Januari 2010 - 10:17

    Manon:

    Hi Rianne,

    Even een snelle krabbel van mij. Goed te horen dat alles weer goed gaat en dat je het onwijs naar je zin hebt. En, dat je elke ochtend vrolijk en blij je bed uitstapt!! Met Justin gaat alles goed, meneer heeft de computer ontdekt (ook bij oma!!) en begint nu ook met berichten tikken, fotos plakken enz. wellicht dat je er eerdaags eentje in je mail box ontvangt!
    En ja, hehe, Sem loopt nu, snel en zonder handje vast, en een lol dat hij erin heeft, zelfs de sneeuw vind ie het einde. Gister heeft de dooi hier plaatsgevonden (+11 graad) dus veel sneeuw is hier niet meer te vinden.
    Hey, ik ga weer verder met mijn werk, we zullen snel weer eens een briefje sturen.

    Groetjes van ons allemaal

  • 24 Januari 2010 - 20:12

    Fay:

    Hallo Rianne,
    Voor mijn verjaardag heb ik 4 paar oorbellen gekregen.Een paar oorbellen zodat mijn gaatjes niet dichtgroeien,een paar van mijn allerbeste vriendin,een paar van Jolien en een paar van Annouk,René en Els.Ik heb vorige week zaterdag gaatjes laten prikken,dit deed best wel pijn. Nu doet best veel pijn als die stomme alcohol er op moet!Op school heb ik ook al uitgedeelt:Zweedse
    kaneel broodjes,ook voor de juffen en meesters.

    Dikke kus/knuffel van Fay!!!

  • 24 Januari 2010 - 20:17

    Gianna:

    Lieve Rianne,
    we moesten voor de schoolkrant een tekening maken. Mijn naam was bestwps in de schoolkrant. Op de tekening stond de directeur van de school. En ik ga voor mijn feestje naar tunfun. Dat is een grote hal met allemaal klimdingen, speeldingen en glijdingen. Groetjes en dikke kus van Gianna

  • 25 Januari 2010 - 14:25

    Ria:

    Hoi Rianne,
    Volgens mij heb jij je plekje daar wel gevonden en is je leventje een en al zonneschijn!Het lijkt wel of je in 'n 8-baan terecht bent gekomen!!
    Het leven is een groot feest!Maar zorg er wel voor dat je met je hoge hakken aan nog wel over 'n rechte lijn kunt lopen,toch!!
    Rianne,ga lekker door met genieten.
    gr. uit Alkmaar('n wit Alkmaar)

  • 26 Januari 2010 - 18:24

    Noor:

    Hee Rietje, wat goed dat je nu lekker op je plek zit.
    Maak er nog een geweldige tijd van, want het vliegt om.
    Kussie van ons en grum natuurlijk. XXX

  • 26 Januari 2010 - 18:32

    Fay:

    Hi Rianne,
    Wat Gianna vertelde over die digischoolkrant,over dat ontwerp voor de naam van de schoolkrant,daarmee heb ik gewonnen!Eerst van de klas en daarna van de school.Mijn nsam was:100%wps(onze school heet Willemsparkschool,afgekort:W.P.S)Ik had een boekenbon gewonnen van 10 euro!Ben er suuuuuuuuuuperblij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    XX-jes Fay! ! ! ! ! ! ! !

  • 27 Januari 2010 - 17:02

    Gianna:

    We gingen met school schaatsen op de Jaap Eden baan. En ik was de snelste van de klas. Er was iets raars gebeurt. Naamelek ik vroeg aan eva wil je met me schaatsen. Toen zij ze ik ben en beetje moe. Toen kwam haar moeder er aan ze vroeg ze kom je. Mee schaatsen toen zij ze ja hoor oooooooooooo . Ja eva is me hards vrindin ik heb 35 rondjes gedaan. Groetjes Gianna!!!!!!!!!!

  • 27 Januari 2010 - 17:02

    Gianna:

    We gingen met school schaatsen op de Jaap Eden baan. En ik was de snelste van de klas. Er was iets raars gebeurt. Naamelek ik vroeg aan eva wil je met me schaatsen. Toen zij ze ik ben en beetje moe. Toen kwam haar moeder er aan ze vroeg ze kom je. Mee schaatsen toen zij ze ja hoor oooooooooooo . Ja eva is me hards vrindin ik heb 35 rondjes gedaan. Groetjes Gianna!!!!!!!!!!

  • 27 Januari 2010 - 17:06

    Gianna:

    sorie

  • 30 Januari 2010 - 15:20

    Mam:

    Na 13 uur sneeuw en slechte wegen gelukkig goed aangekomen in Grossarl. Het huis is prima,lekker groot met een hangbank en goede tijden slechte tijden op de TV. Wat wil je nog meer.

    De eerste gluweine en
    Weissen bier zijn genuttigd en de open haart begint goed te branden. De passen zijn gekocht en morgen gaan we van start.
    Vandaag sneeuwde het dus wij zijn niet omhoog gegaan eerst even bijkomen en rond gekeken.

    We hebben WiFi dus Skypen kan tot horens Mam Pap Annouk en Moniek

  • 31 Januari 2010 - 22:01

    Marije:

    Slaap lekker zusje, komt allemaal goed he.. even doorzetten, thaise mensen zeuren nu eenmaal. En tja.. zeg nu zelf, niet iedereen is zo nuchter als jij! ;)

    tot bijna!

    Zoeeeen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 17361

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: