Ander Adress! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Ander Adress! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Ander Adress!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

09 December 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bath

HOII iedereen!
Even snel een spoed verhaaltje er doorheen!

Ik zit niet meer in me gastgezin op dat adres maar een andere! ik ga je het adres een andere keer geven! maar stuur ALSTUBLIEFT NIKS meer daar heen! want dan hoef ik dat mens niet te facen!

IK LEG LATER UIT HOE WAT EN WAAROM!!


dikke kuss!
Rianne

ps alles gaatgoed met me hoor! no worries;)

  • 10 December 2009 - 08:58

    Manon:

    Hoi Rianne

    Ik dacht leuk, een mailtje van Rianne, maar zo te lezen ben je hals over de kop verhuisd. Heb je toevallig wel onze envelop met de kunstwerken van de jongens ontvangen?
    Laat je snel je nieuwe adres achter dan kunnen we je een (kerst)kaartje sturen. Hou je taai he?

    Groetjes ook namens de jongens

  • 11 December 2009 - 19:02

    Rins:

    eej rietje,

    how are you? laat je wel ff optijd wete waar je dan wel woont wilde je net een kaartje sturen naar dat andere adres, gelukkig dat ik dit nu lees;)

    groetjes uit nederland(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 17362

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: