Hooligans, Celebrities and much more! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Hooligans, Celebrities and much more! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Hooligans, Celebrities and much more!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Hello Ladies and Gentleman!

Hier is weer een leuk verhaaltje van me! Ik heb opzich niet heel veel gedaan na het laatste verhaal, eigenlijk ben alleen maar bezig geweest met leren voor school. Ondertussen heb ik nog wel vaak afegsproken met emilie maar daarnaast niet heel veel. Donderdag 28 januari kreeg ik opeens een smsje van me vriendin Catriona of ik mee wilde naar het toneelstuk “History Boys”. Dus ik zei meteen ja en de volgende dag gingen wij daar dus heen. 1 woord GEWELDIG! Het werd gespeeld in zo een hele oude engelse theater, dat heel hoog is, en rond mijn mond hing tot aan de grond. Catriona en der familie moesten wel lachen dat ik het zo mooi vond, want hun waren er wel aan gewend. Het schijnt dus dat Bath Royal Theater best een beroemde theater is naast Londen’s theater. Toen het toneelstuk begon, vond ik het bij het begin soms wel lastig, want er waren best veel moeilijke engelse woorden in.. maar uiteindelijk begreep ik het wel, ik had de film namelijk al een keertje gezien! Jullie moeten die film is een keer zien is echt grappig! Waar ik die avond ook achter kwam is dat Frans een tweede taal is voor de engelse, in de toneelstuk spraken ze opeens Frans,( en nogal een lang stuk) opzich begreep ik wel wat woorden maar niet alles. Jaaa die avond was een avontuur met talen, maargoed ik heb evengoed genoten en begreep bijna alles!
Daarna dat weekend en week heb ik weer heerlijk geleerd, Ik heb IT toetsen gehad, en dat heb ik nu dus afgerond! Jeohoeee vrij op woensdag! De week van 8 februari tot 14 februari had ik half term, ( vakantie dus). Heb niet echt dingen bezocht omdat ik druk bezig was met het maken van een presentatie en andere dingen. Iris en ik zijn lekker naar de film geweest en voor de rest niet veel. Vrijdag 12 februari ging ik met emilie mee naar Loughborough. Daar is een universiteit die ze wilde bezoeken, maar ze kende al wat mensen dus wij zijn die vrijdag heen gegaan, we bleven slapen in een lodge van de universiteit, en de volgende dag had emilie dus een open dag van de universiteit, ik ging natuurlijk ook mee!
Toen we die vrijdag aan kwamen, gingen we eerst avondeten, dat doe je dan in een hal met allemaal andere studente, denk een beetje aan Highschool.. ( je moet je eigenlijk dit voorstellen, de universiteit is 1 groot dorp, de studenten wonen daar dus, grote sport faciliteiten er bij, echt super mooi, maar die studenten kunnen dus kiezen of ze voor hun zelf willen koken of ze de dus een catering willen hebben begrijp je wat ik bedoel) naja wij gingen dus avond eten met de mensen die niet zelfkoken. We kwamen daar binnen en iedereen staarde ons aan… heeeel leuk! Wij kiezen onze eten uit en gaan zitten eten, ik vond het opzich een hele ervaring omdat ik dit nog nooiiit heb meegemaakt. Na het eten, gingen wij even wat eten halen voor in de ochtend want wij moesten vroeg op voor de open dag en het ontbijt, naja het was een brunch, begon pas rond half 12..! Wij hadden ons eten gehaald terug naar de lodge omgekleed en toen gingen we de vrienden van emilie ontmoeten. Was echt super gezellig, zaten we daar met ze alle in een kamer wat te drinken, uiteindelijk werd de kamer te vol, dus toen gingen we maar met ze alle op de gang zitten.. he waarom niet?! Het was echt super gezellig, iedereen heel aardig niet bitchie! Die avond gingen we dus uit in de club van de universiteit.. GROOOTTT DAT HET IS! Wooow ik keek me ogen uit hahah, we hadden een super leuke avond gehad en toen maar slaapie slaapie doen. Volgende ochten moesten we dus vroeg op voor de open dag.. was allemaal heel leuk en interressant, en het ziet er echt heel mooi uit! Iedereen vond het maar ook raar dat we in Nederland geen campus hebben! Maargoed, shit happends.
Die namiddag vertrokken we weer naar huis, met de trein. Dat is ook een avontuur hoor, jeetje! Op de heen reis moesten we tussen de koffers op de grond in de trein zitten, ze dachten dat deze trein wel 4 van die treinhokken konden missen maar hallelujah, de trein was bom en bom en bom vol. Toen wij ons plekje hadden verover op de grond, kwam er opeens een vrouw, zo een asociale vrouw binnen ( die was echt niet goed in der hoofd) en wilde een plek gaan veroveren, wij zeiden van er is geen plek het lukt niet, toen opeens kwam er een kalen gast duwde zijn kind naar binnen( allemaal familie van die vrouw, oftwel allemaal crazy in the head) en duwde gewoon iedereen opzij omdat ie een plek wilde en duwde zijn vrouw en schreeuwen ik wilde bij gaan schreeuwen van hou je kop dicht man en doe normaal er is geen plek , ben je echt zo een randebiel.. maar heb me gelukkig nog in gehouden:)
Natuurlijk raakte emilie en ik aan de praat in de trein met een gozer.. naja ik vond dat zijn engels raar was dus ik vroeg, waar kom je vandaan, zegt ie zuid africa, dus 1 seconde later stonden we gezellig nederlands te praten! Hahah dat was wel een komisch gezicht, emilie der gezicht stond van “wat gebeurt hier opeens” en andere mensen keken ons ook aan van okeeee. Maakt niet uit wij hadden een gezellig praatje gemaakt. Op de terug reis, ging het opzich wel prima een beetje minder druk, maargoed, toen stonden we op een groottrein station en we kwamen naar boven omdat we naar een platform moesten, zagen we allemaal politie agenten.. dus wij dacht hmm wat is hier aan de hand, hoorde wij allemaal groepen aankomen,, zingend nogwel.. wij naar ons platform staann we beneden worden we toch belaagd met honderden HOOLIGANS!( aan de andere kant stond dus de tegenstander met honderden hooligans..) Ik vond het nogal scary, nadat ik een film heb gezien over hooligans, maar emilie die moest alleen maar lachen! Daar stonden we dan met onze gooie gedrag tussen de zingende hooligans. Onder het wachten hadden we een praatje gemaakt met 1 van die gasten, vroeg hij opeens waar kom jij vandaan, jij komt niet uit england, dus ik zeg Nederland, nou dan krijg je de voetbal termen en namen over je heen… enige wat ik deed was ja en lachen!
Na een lange reis en verlost van de zingende hooligans kwamen we weer eindelijk in bath aan, uitgeput.. dus snel naar huis eten en slapen! Dinsdag 16 februari was het PANNEKOEKEN DAGGG:D:D. Dus wij met ze drieen, Amelia, Iris en ik hebben pannekoeken gemaakt, Het was echt hilarisch! Fotoss staan er op;)
Het is echt super gezellig in dit huis met Amelia, ik ben echt aan het genieten:)!
Die avond gingen Iris en ik naar een toneelstuk Private Lives, met Samantha van sex and the city and mr Darcy van pride and the prejudice. Het toneelstuk was echt hilarisch again.. weer heerlijk genoten en daarna, vonden wij een plek waar je dus handtekeningen kon halen, en jaa hoor mensen ik heb KIM CATTRALL AND MATHEW MACFADYEN GEZIEN, GEFOTOGRAFEERD EN EEN HANDTEKENING GESCOORD!
Mijn avond was TOP! Ze waren zo aardig, echt heel leuk!

Voor de rest van de week was ik druk bezig met een presentatie voor business.. ik moest een nieuw product presenteren vrijdag, het ging super goed, me leraares zij heeel goed gedaan heel professioneel en je hebt zeker een A! dus ik was helemaal blij:D

Tot zaterdag want toen was ik weer ziek.. Ik ben nog steeds niet beter, waarschijnlijk heb iik een keelonsteking, ga straks naar de dokter.. ik voel me wel beter alleen me keel doet nog veel pijn!
Ach ja.. kan niet altijd blijheid zijn toch!
Naja komt wel goed, als ik beter ben heb ik al plaatsen in england die ik wil bezoeken opgezocht.. dus ik ga weer een aantal leuke dingen doen:D

Jongens harstikke bedankt nog voor jullie leuke berichtjess..

Noor.. dikke handkus terug aan grum;) hahah

Ik spreek jullie snel weerr!

http://picasaweb.google.com/riianne27

Lots of lovee
Rianne

Ps. We hadden een hert in onze tuin, die zat gewoon even lekker te chillen, Photos included in the Hilly House map.. misschien zie je fotos dubbel maargoed, dat maakt niet uit toch;)

Pps. We zijn een magazine aan het maken voor me vak Media en onze voorkant is al klaar zet ik ook in hilly hous map oke!
xxxxxxxxx

  • 23 Februari 2010 - 13:24

    Manon:

    Hi Rian,

    Leuk verhaaltje, heb het net even snel gelezen (is beetje rustig op het werk), lekker dat je ben verhuisd en het naar je zin hebt, alleen jammer van je keel, laten we maar hopen dat het maar snel over gaat!!
    Met ons gaat het allemaal zijn gangetje. Normaliter is het behoorlijk druk op het werk, behalve nu, hihi, heb het goed naar mijn zin hier, leuke mensen om me heen enz.
    Justin krijgt nu allemaal werkjes voor groep 3, hij begon zich te vervelen en wilde niet meer naar school, nu wordt hij opnieuw uitgedaagd en heeft er ook weer zin in.
    Sem slaat aardig van hem af, zegt op alles ja, maar als hij nee bedoeld dan laat hij het wel even horen (NIEUWE TROMMELVLIEZEN, GRAAG!!), de gang helpt al niet meer, nog suggesties?
    De jongens missen je wel, denken dat je (net als Marije) in Spanje woont (!). Nou, ik laat het hier nu even bij, we zullen snel weer eens wat per post versturen. Tot schrijfs.....

  • 24 Februari 2010 - 02:18

    Marleen:

    Dag liefje!
    Jeeej, jij hebt het ook nog steeds goed naar je zin (had niet anders verwacht!) echt leuk joh.... dat word straks heeeel wat verhalen uitwisselen als we weer terug zijn..
    Geniet er nog van!
    XXX

  • 24 Februari 2010 - 11:21

    Jetske:

    Hé fijn dat je het nu gezellig hebt in "je huis". Ik denk dat jij over 113 dagen als een echte "English lady "terugkomt!
    4 mrt. ga ik met 3 collega's naar Oxford! Met Spanjaarden en Engelsen doen we mee aan een Europees project. Beye beye Rianne.

  • 25 Februari 2010 - 12:36

    Maria:

    Het wordt een beetje afgezaagd met het bericht dat je het nu zo treft met je nieuwe huis.Je vermaak je prima daar nu en je schrijft leuke verhalen over je leven daar. Wij hoeven ons niet ongerust te maken over je.Dat is wel vervelend met je keelontsteking die nog niet over is.Van je moeder hoorde ik dat jij je keelamandelen noghebt,dus is het dubbel vervelend voor je.Als ik het trucje van je moeder heb gekregen over het goedkoop bellen naar je toe,dan kan je een belletje van mij verwachten tot zolang moeten we op deze manier communiseren.Veel plezier daar weer en de groetjes van mij.

  • 26 Februari 2010 - 10:39

    Ria :

    Hoi Rianne,

    Ik was al bang dat je ingesneeuwd was want we hoorde niets meer van je,maar niets is minder waar want je hebt weer 'n leuk verhaal geschreven.We zijn weer op de hoogte van je lief en leed!!!Het belangrijkste is dat je weer geniet samen met je vrienden.
    Doeg Rianne ,veel plezier daar over zee.
    gr. uit Alkmaar Ria

  • 28 Februari 2010 - 14:01

    Zus :

    Hee mop,
    Lekker weekend aan het vieren? Ik heb weer een dol weekend.. vrijdag ladies night, zaterdag huisfeestje bij anne thuis en vanav verjaardag van rianne, gehe vriendinnetje van de popo! Aankomende week maar weer bij komen tussen t studeren door! Had een 7 en een 8 voor mn financieel project gedeelte in tha pockettt. Alleen tentamen had k gemist wat erbij hoorde.. aangezien ik nog lag te slapen..:S Oeps!!
    O en k ga een abb op de sportschool nemen hier.. na 3 jaar denk k daar maar eens aan;) Heb van de week daar zitten spinnen, PFOEE. dat was me toch een zwaar uurtje! maar daarna de sauna in en turks stoombad dus geen spierpijn de volgende dag!!

    Lieverd, bellen deze week ECHT en ik zie je al bijnaaa.. Nog maar 4 en halve week!!

    XXXXX

  • 04 Maart 2010 - 13:10

    Marijemarijemarije:

    Haha die magazinee voorkant!! Te gek man.. grappig!! Is dat dan je jufvrouw die ouwe muts die erbij staat?
    Uhm nog precies 4 weekjes en 1 dag :d
    cant wait cant wait cant wait cant wait cant wait!

    kuskuskuskuskus

    leren maakt me dolll

  • 16 Maart 2010 - 05:22

    Lars:

    Hoi Rianne,

    Als je zo'n campus leuk vindt, moet je eens in Enschede gaan kijken. Het duurt ff voor je er bent, maar dan heb je ook wel wat (en ik kan het weten....).
    Verder goed om te horen dat je een mooi stekkie hebt gevonden.

    Groetjes,

    Lars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 17364

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: