Familie in Bath! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Familie in Bath! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Familie in Bath!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

22 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Hello People!

Nou mijn school is begonnen hoor. Het is gelukkig allemaal nog niet zo moeilijk, heb ook nog niet zo heel veel huiswerk dus dat scheelt.
Nou Dinsdag 8 Septmeber waren me ouders dus gekomen, was super leuk, ik was nog in school en ze belde wij zijn bij jolly’s een winkel vlabij me school dus ik zeg oke ik kom eraan! Kom ik naar buiten hoor ik toch een bekend fluitje… en ja hoor stonden ze gewoon bij me school! Maar goed dat was super leuk, we zijn toen naar hun B&B gelopen even een beetje alles ontdekken en toen naar mijn huis gegaan om de andere helft van mijn spullen te droppen… Man oh man ik wist niet dat ik nog zoveel spullen had(A) oeps…!
Maargoed na een kop koffie, zijn me ouders weggegaan naar hun B&B en ben ik alles maar gaan uitpakken.
Volgende dag moest ik natuurlijk naar school maar die avond zijn pap, mam en ik lekker uit eten geweest. Donderdag moest deze studiebol natuurlijk weeer naar school, maar goed school is gelukkig zo zwaar niet, want onder de middag, ging ik met me ouders even Jamie oliver opzoeken! Wat is dat eten toch goddelijk..als een engeltje die pist op je tong toch?
Die avond gingen wat drinken bij de Familie van Catriona en de Familie van Emilie was er ook, oftwel een geslaagd avondje. Even voor diegene die niet weten wie Catriona en Emilie zijn, dat zijn mijn 2 vriendinnen die ik al kende voordat ik hier heen ging.
Vrijdag zijn we na mijn 1 uurtje les, naar de stonehenge gegaan! Super mooi, hele mooie omgeving ook, daarna zijn we naar een dorpje gegaan waar ze stukjes scene van Harry potter hebben opgenomen! Heel schattig dorpje.
Daarna zijn we gelijk door gereden naar mijn huis, want papa en mama kwamen bij mij thuis eten..Zoals gewoonlijk gezellig! Die avond had ik een start of therm Party, betekend nieuwe school seizoen begint, een feestje, naja ik was te laat voor het feestje maar optijd voor de afterparty! Shithappends..Afterparty was super gezellig, veel meer contact gelegd met de mensen om ons heen van school, maar ook een paar contacten verbroken met een paar jongens van school. Wij praten met jongens van onze school in een club, heel gezellig, wilden ze op de foto oke, prima, maar daarvoor was de ene jongen al op de foto geweest met iris, meisje waar ik mee omga en hij greep gewoon de borst van haar en kneep erin. Ik wist het niet en hij wilde daarna met mij op de foto, naja prima en zijn hand ging naar boven dus ik zeg ho ff denk het niet he, duw zijn hand weg en zijn weggelopen, met dat soort lui ga ik niet om laterrr!

Zaterdag ochtend heeel vroeg in de ochtend, stond ik op en ging me voorbereiden op een fietstochtje met papa en mama!
Fietstochtje…. FIETSTOCHT! Wat was dat zwaar zeg op sommige stukken, allemagies, we waren in me vaders woorden Bekkie off!
Terug naar huis, heerlijk douchen en dan heerlijk eten bij een pizaria. Ondertussen even zusjes en zwager smse, heerlijk weer die Nederlandse lol!
Zondag rondje door bath gedaan, een heerlijke lunchroom gevonden, dat nu mijn dagelijkse stop is, naja niet dagelijks, maar als ik koffie wil ga ik daar heen!
Daarna nog even verder het rondje gedaan, en toen maar vroeg gaan avond eten bij een spaanse tapas bar!

Nadat al dat moest ik maar weer gedag zeggen tegen me ouders, wat wel even slikken was, maar tja papa en mama moesten verder met hun vakantie tour!
Daarna moest ik gewoon weer naar school, wat heel gezellig is, lol met de Mexicanen, de meiden , duss ik zit goed..! wees gerust ik doe ook nog wat aan me school hoor;)
Donderdag heb ik Chantalle nog gezien, ze was hier voor bezoek aan de universiteiten en daaraan plakte ze natuurlijk een bezoekje aan mij vast:D
Was super leuk, bij geklets natuurlijk alle Gossips(roddels) uit Nederland door genomen, oftwel het was weer als van ouds!

Na een uur moest ze al weer op weg naar de volgende stad, namelijk Londen!

Zaterdag zijn we uitgeweest met ons groepje half Mexicanen, en half anders,(waar ik bij behoor) was ook weer lachen totdat ik ontdekte dat mijn camera was gestolen…
Ik alles doorzoeken, mensen ondervragen, maar nee niemand had wat, zag wat of iets..
Oftwel ik kan jullie niet alle fotos laten zie.. sorry
Ik baal er echt heeeel erg van, was net 3 weken nieuw..
Volgende dag naar de politie, het melden, bla bla bla.. tot nu toe geen geluk…
Zondag werd ik niet echt lekker me keel was helemaal opgezwollen, dus ik dacht naja, misschien word ik gewoon verkouden vroeg naar bed, lekker slapen en alles komt goed. Volgende dag aangebroken, man oh man ik voelde me toch een potje beroerd, ik naar de dokter, en ja hoor… ik heb een keel ontsteking! Het gaat nu gelukkig al beter met me, thank god!
Ik wilde ook nog even melden dat gister Maandag 21 september 2009 mijn ouders al 30 jaar getrouwd zijn! Nog maar een 30 jaar dan?

Oh en peet, jaa ik heb ze wel maar ga natuurlijk niet vertellen dat ik er ook zo bijloop!;)
Hahah


Nou People, speek to you guys soon!!
Dikke kuss!
Rianne!

ps hieronder heb ik de link naar wat foto's!http://picasaweb.google.nl/riianne27/Uk?authkey=Gv1sRgCO_s4bu92eGreg

  • 22 September 2009 - 20:50

    Mirjam:

    hé rianne, wat onwijs leuk te lezen hoe het daar met je gaat! Sterkte met je keel, wat een narigheid.
    Dikke kus, ook van job!

  • 23 September 2009 - 09:12

    Annouk:

    Jaa en daar is weer een verhaaltje! Jij schrijft volgens mij precies op wat in je op komt.. haha!

    Wist jij dat mijn ouders ook 30 jaar getrouwd waren maandag!? Grappig he ;)

    Ik zit heerlijk te leren,morgen mijn eerste tentamentje.. Heb er weer zin in !

    Heb je gister nog gesproken en toen ging het alweer beter met je keel dus neem aan dat jij nu weer braaf naar school bent?! ;) Anders mis je ZOVEEL uren..

    Nou talk to you later! En voortaan beter op je spullen passen dus.. slimpie! Groetjes daar! Kusss je zusss

  • 23 September 2009 - 09:44

    Marije:

    Nou t is niet te geloven, de mijne waren ook maandag 30 jaar getrouwd! Wat een getrouwde boel!

    Maar we zijn wel de liefste dochters ever smste die lieve ouders van ons!

    Maare, mooi stukje tekst weer dame.. alleen zeg je idd precies wat je denkt. Gister cursus wervend schrijven gehad, wil je een lesje?

    Nou dappere dodo.. let op je stufff en weet dat ik nog steeds heel trots op je ben!!

    Dikke vette kus van de liefste.

  • 24 September 2009 - 08:24

    Maria:

    Hai Rianne,volgens mij heb je het erg getroffen daar in Bath.Je voeltje daar al erg thuis,als ik zo je verhalen lees.Het is minder leuk voor je dat je camera gestolen is,maarja, daar is niets meer aan te doen,terug komt hij niet meer.Je afscheidsparty in holland voor je geregeld was erg geslaagd heb ik gehoord.Als het goed is komen je ouders vandaag weer thuis,ik zal van hun wel horen hoe het bij je is.succes op school en ik kijk weer uit naar je belevenissen in Bath,groetjes.

  • 26 September 2009 - 08:53

    Mam:

    Zo alle vakantie was weer in de kast ( op de strijk na ) dus even een berichtje voor jou.De aangifte en de papieren voor de verzekering hebben we binnen Papa zal het bij de verzekering indienen en nu maar hopen dat dit resultaat heeft.
    gelukkig gaat het weer wat beter met je keel,ik denk wel dat je meer aan maria moet vragen voor de dingen die je graag wil, ga niet voor haar denken maar vragen kan altijd.
    Heb je inmiddels al weer met Emely en Catriona gesproken, fiets er anders gewoon even naar toe, Sue heeft gezegd dat je altijd van harte welkom bent.Je hebt een goede kaart dus zet je helm op en fiets over de stoepen dat doen ze daar allemaal.
    Heeft Dan zijn autootje al, ben je al mee uit rijden geweest ?
    Je Agenda is op de post en moet maandag of dinsdag bij je thuis bezorgd worden dus geniet ervan.
    Nu gaan Marije en ik eerst de Panda cleanen wat die ziet er uit alsof ze ermee door de woestijn zijn gereden. Tot horens en een dikke Knuffel van ons allemaal en doe de jongens en Maria en bruce de groetjes XX mam


  • 28 September 2009 - 12:42

    Je Liefste Schatjes:

    He Rianne,
    Mama heeft je verhalen
    voorgelezen, leuk hoor, ga ik later ook doen!! Zaterdag heb ik mijn feestje, papa en mama zeggen nog steeds niet wat we gaan doen, vind ik niet leuk. Zondag is mijn verjaardag, jammer dat je niet kan komen, maar ik wil wel een mooie tekening naar je sturen. Kan je ons dan even je adres sturen?

    Kus van Justin

    Heeeel veel kusjes van Sem

  • 30 September 2009 - 19:57

    Marije:

    Yo Girl..How are you doing? Did you learn something at school today? Miss you lovely!

  • 03 Oktober 2009 - 11:22

    Your Dad:

    Hai Rianne,

    Ziekte weer onder controle gekregen?
    Dan is het nu tijd om met je fiets er op uit te gaan!
    Tijdens ons bezoek aan jouw heb ik je links leren fietsen en hoe je de heuvels daar moet bedwingen. Dat jij daar toen wat problemen me had kwam volgens mij door de feestavond daarvoor en de korte nachtrust!
    Lukt het al een beetje om daar wat werk te vinden?
    Ik ga er vanuit dat jij wat betreft je kleding nog niet de Engelse stijl ga volgen.
    Naar school met rokken 20 cm over de knie en bij het uitgaan met "rokken" 30 cm boven de knie.
    Ik heb van Els al vernomen dat jij mijn kookkunst mis en in het bijzonder de geweldige nasi maaltijd die ik altijd met veel plezier voor jouw bereide!
    Ik zie nog steeds jouw blijheid voor men als je aan mij vroeg wat wij nu weer gingen eten en ik aan gaf dat er nasi op het menu stond.

    Nou Riann, alle gekheid op een stokkie, fietsen doe je niet in en kort Engels ......

    xx Your dad

  • 06 Oktober 2009 - 21:13

    Marije:

    Mooie foto's lieverd!!

    Ziet er goehoed uuut!

    Heb je al een nieuwe camera?

    Kusss

  • 11 Oktober 2009 - 07:24

    Lein:

    Jah, das lastig he dat alles aan de verkeerde kant van de weg rijdt! Ik stap hier nu steeds aan de verkeerde kant in de auto! Heb geloof ik wel iets lekkerder weer als jij ;) zo'n 33 graden! Geniet maar lekker verder, het is voorbij voor je er erg in hebt.

    Dikke kus Lein

  • 20 Oktober 2009 - 14:28

    Mieke Karsten:

    He Rianne, zo te lezen heb je het naar je zin in Engeland. Hoe zit dat op je school, zitten er alleen buitenlanders of ook real british people? Of is het een 'aparte' school. Doe je er ook nog aan zwemmen, want zo kwam je toch aan dit adres?
    Ik zal het wel van je moeder horen als ze om een koppie komt.
    Heel veel plezier daar.
    Groeten Mieke en de mannen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 17367

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: