Londen, Party en rijke stinkers! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Londen, Party en rijke stinkers! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Londen, Party en rijke stinkers!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

06 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Donderdag. Londen tja wat kunnen we daar over zeggen.. We moesten om 8 uur al verzamelen dus dat was zeer vroeg op en met de bus naar de verzamelplaats. Na 2 a 3 uur in de bus gezeten te hebben en na een lange file waren we er eindelijk. We hebben de history museum van binnen en van buiten bekeken, kregen nog een klein tour door londen in de bus en toen mochten we nog even shoppen voor een uur.
Het was heel gezellig, ik ga veel om met 2 thaien ( haha dat is een grappig woord(A)) naja de 1 is half thai half noor en de ander is gewoon een thai. Maar naast het thai zijn van hun zijn ze heel leuk heel gezellig en niet als alle andere thaien of chinesen.
Er is ook dus een mexicaanse studente groep, wel grappig maar sommige zijn zoo irritant. Naja er is gewoon een groepje die gewoon raar zijn, maar goed je kan er wel om lachen dus dan is het wel oke.
Om 8 uur in de avond waren we eindelijk terug in bath en zijn we allemaal weer lekker naar huis gegaan. Ik was moe, het was gewoon zo vermoeiend, ik heb wel wat gezien maar in een paar uur kan je nooit londen helemaal zien dus we gaan misschien nog een lang weekendje heen maar goed dat moeten we nog even zien.
Ging dus lekker vroeg naar bed in plaats van uit dat komt morgen en overmorgen denk ik. Heb vrijdag me rooster gekregen, we hoeven maar 16 uur naar school, maar het schijnt best moeilijke te zijn dus dat word hard studeren! Daarnaast ben ik erachter gekomen dat mijn thaise vriendinnetje een creditcard krijgen van hun ouders voor hier in bath… Belachelijk niet?! Al die gasten op mijn school zijn zo rijk..:| echt erg, maar goed misschien sla ik wel een leuke rijke chinees, mexicaan of een ungulanees(ergens een land uit afrika..?) aan de haak!


Zaterdag werd ik in de namiddag opgehaald gingen we naar emilie’s huis en gingen we samen met haar familie, catriona en wat buren, bbqen. Was super gezellig met aan het einde een heerlijke chocoladetaart oftwel we waren tonnetje rond na het eten. We zijn toen naar een restaurant/kroeg achtige tent gegaan, Banglo is de naam, daar speelde een bandje daar waren we anderhalf uur en toen zijn we naar een club gegaan in bath. Het was allemaal super gezellig, heb allemaal vrienden ontmoet van Catriona en Emilie, en iedereen is zooo aardig. Soms een beetje te aardig. Maargoed, nu even over de kledingstijl van de engelse meiden, dat was al grotendeels bekend denk ik maar wat ben ik blij dat ik een Nederlander ben. Ze lopen op echt GIGANTISCHE hoge hakken, hebben GIGANTISCHE korte jurkjes aan, en het is allemaal zo jurkje jurkje jurkje. Maar echt hoerige jurkjes Het was gewoon net een wedstrijd wie het minst aan had!
Bij een meisje had echt een jurkje aan van net 1 centimeter onder der kont en het kroop omhoog, en ze stond echt gewoon al half in der blote kont. Ik heb me ogen uitgekeken hoe het eraan toe ging.
Naast dat was het wel gezellig.

De volgende dag ging ik weer langs Banglo want daar ga ik werken! Mijn gastmoeder haar nichtje werkt daar en dat nichtje zei dat ze nog wel wat mensen nodig hebben, dus mijn gastmoeder zei dat ik daar eens langs moest gaan en dat deed ik en ze gaan me morgen bellen wanneer ik beginnen kan.
Vandaag is ook de trouwdag van Maria en Bruce, de gastouders, alleen Bruce had Maria geen kaartje gegeven en dat vond ze niet echt leuk, ze was een beetje boos daarom.
Dat je je daar druk om kan maken, mijn ouders geven nooit een kaartje aan elkaar.
Maargoed er moet verschil zijn niet waar.
Morgen begint me school, heb erg veel zin in!
En dinsdag komen me ouders voor 6 nachtjes:D yeaahh! Haha, gaan we even de omgeving bekijken, ik heb al heel wat folders verzameld bij de informatiebalie in bath, dus dat komt wel goed!

Well guys, dankje voor de berichtje, super lief en leuk!

En ik laat wel weer is wat van me horen!

See ya,
Dikke kus!

  • 06 September 2009 - 17:18

    Your Dad:

    Hai,

    Rianne,
    Leuk verhaal van je en goed dat je wat folders verzamel over de omgeving.
    Informeer ook even wat er verder te doen is tijdens ons verblijf!
    De kilo's zijn gepakt, heb je wel ruimte in jouw kamer om dat allemaal op te slaan?
    Nou tot over een paar dagen.

    your dad xx

  • 06 September 2009 - 17:50

    Mam:

    hoi muppet,die creditcard maakt wel indruk geloof ik , je kunt natuurlijk zeggen dat jij een pinpas hebt !
    Net evn nagezeten op het zwembad als afsluiting dus nu op naar de vakantie op naar Bath, papa heeft vandaag een B&B geboekt vlak bij het ruby veld Pulteney House op pulteney road 14. Een heel mooi Victoriaans huis. Wie wwet weet Maria wel waar het is.
    Morgen inpakken en de laatste spullen regelen.
    Ik denk dat we aan de koffie zitten in Bath Dinsdag morgen.
    Je moet de groeten hebben van allemaal. Van Job en Miriam Sam en Krista en alle anderen tot Dinsdag dikke knuffel Mam

  • 06 September 2009 - 19:23

    Petra:

    Hee Rietje!!

    Yesss, je bent goed terecht gekomen! Ik zei het je toch:) Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt.

    Maarrem, heb jij je korte jurkjes en rokjes niet meegenomen van thuis ofzo;)??

    Liefss!

  • 17 September 2009 - 03:39

    Marleen:

    Wanneer komt er weer een nieuw verhaaltje :D?
    xxxx

  • 20 September 2009 - 11:31

    Francine:

    Rian, je vermaakt je wel zo te horen daar !
    Ik wil nog meer horen, dus plaats maar gauw weer een verhaaltje. Had je mijn waarbenjij al ontdekt ?

    heel veel liefs uit SHANGHAI

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 17367

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: