Engeland oh Engeland! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Engeland oh Engeland! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Engeland oh Engeland!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

02 September 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Eerste berichtje van het heerlijke regenachtige Engeland!
Na een super zondag vol met verassingen, moest ik maandag toch wel mijn koffer pakken wat echt een drama was!
Uiteindelijk dinsdag nog de laatste dingetjes gedaan en ik kon vertrekken uit me lieftallige dorp Warmenhuizen.
Eenmaal aangekomen op het schiphol moesten we nog een heel stuk lopen voordat we bij in check-balie 31 waren. Gelijk inchecken, en natuurlijk mijn koffer was te zwaar. Gelukkig zeiden ze er niks over en binnen 5 minuten waren we klaar met inchecken.
Nog even koffie drinken met de familie en toen moest ik toch echt door de douane heen.
Dat was wel even snikken, maar gelukkig we hebben het gered.
Na een lange reis zit ik uiteindelijk in de trein en bel met alle moed me gastgezin op, dachten ze dat ik pas de dag erna kwam, maar het maakte niet uit ze haalde me op van het station en had toen uiteindelijk mijn eindbestemming bereikt.
Ze bracht me gelijk naar me kamer en ja hoor het is een heeeeeeeeeeeeleeeeeeee grote kamer,
een bank, 2persoonsbed, 2 kasten een tafel een stoel oftwel GE-WEL-DIG! Het is nog een deel aan het huis vast dus ik heb echt lekker mijn eigen stekkie.
Daarna liet ze mij even de badkamer zien waar ik kon douchen, super mooi en ook nog een RAINSHOWER!!!
De familie is ook heel aardig, de jongens ook heel gezellig, je kan wel met ze lachen dus ik denk dat ik het heel erg getroffen heb zo.
Vandaag moest ik in de ochtend naar school, ik ging met de bus want het was zo een rot weer, maar goed typisch Engeland niet waar. Het uitstappen was nog wel lastig maar gelukkig had ik een aardige buurman die bij dezelfde halte als ik erbij moest, dus die zou me wel vertellen wanneer ik moest uitstappen. Eenmaal veilig aangekomen bij me school moest ik allemaal formulieren invullen, een engelse test doen( waarbij je dus een heel opstel moet maken over iets en nog even tien minuten praten met iemand…heeerlijk zo een opstel daar hou ik zo van…niet). Ik denk dat ik de enige blonde en blanke student ben want voor de rest is het thaise mensen, chinesen, afrikanen. Oja ik denk dat ik de volgende keer me hele familie meeneem want blijkbaar alle afrikanen nemen hun ouders broertjes zusjes en nog veel meer, nog net niet een opa en oma.
Na al de registratie hadden we 2 uurtjes vrij dus ging in nog even wat informatie halen over de bussen en kijken voor een engelse prepaid kaart.
Na al dat hebben gedaan vond ik Starbucks dus toen maar even koffie drinken en dan weer terug naar school. Toen kregen we een kleine rondleiding in bath, ik heb er niet veel van mee gekregen want ik was te druk bezig met socialisen met mijn thaise vriendinnen! 1 thais meisje was al van het begin af aan alleen maar aan het lachen naar mij en ik dacht echt waarom lach je de hele tijd naar me, maar het bleek uiteindelijk dat ze gewoon vrienden met we wilde zijn. Na een heel multicultureel dagje had ik afgesproken met Emilie en Catriona. Het was heel leuk om ze weer is te zien en het was gelijk weer lachen geblazen.
Zaterdag gaan we wat leuks doen en misschien ook nog uit, en ja hoor mensen morgen heb ik een daytrip naar LONDEN!!!! Samen met mijn thaise vriendinnetjes.:D

Dus hierbij laat ik even weten dat ik zeer goed terecht ben gekomen!
Dankje wel nog voor de berichtjes van goede reis, en hoop dat jullie gaan genieten van mij verhalen!
Lots of love!

Ps. ik heb me engelse nummer al die is--> 07551685117

• 02 September 2009 - 23:00

Marleen:

hahaha,
    leuk geschreven rie !
    ben blij om te lezen dat het je bevalt,
    veel plezier met je thaise vriendinnetjes &
    we spreken elkaar!xxx

• 03 September 2009 - 07:04

Annouk:

Dat klinkt allemaal goed Rian!! Echt lekker van je kamer ook.. Hier gaat het vandaag volgens mij ook stormen, waait als een malle in mn kamertje in Amsterdam!

Leuk toch dat die thai vriendin met je wil zijn? Is weer eens wat anders ;)
    Hoe heet ze? hingtangtong?

Veel plezier vandaag!

Kuss Annouk

• 03 September 2009 - 08:26

Liz:

Heel goed geregeld je kamer! Ik waarschuw je alvast voor dagtripjes doen met thaise mensen: je moet duizend keer op de foto! Met zomaar even leuk lachen kom je er niet vanaf ze verwachten ook allemaal leuke poses... haha maar London blijft te gek. Vergeet topshop niet!! X

• 03 September 2009 - 09:31

Opper Trotse Zus:

Kijk eens aan, kijk eens aan.. wat ben je toch een kanjer!
    Doet ze effe he.. doet ze effe!

Nou blij dat je die kamer,douche,bed,bank,kast,geweldige mensen en oook nog eens zo'n top buurman heb weten te scoren!!!

En dan heb ik het nog niet eens over die thaise chick van je.. Fijn dat je iemand heb gevonden!

London baby.. te gek! Doe ze de groeten, let op het oversteken ( gaat anders daar) Loop niet TE veel te kwekken met die chingotong zodat je die mooie taxi's en bussen mist EN loop links he.. allllller belangrijkste.

Hoe bedoel je bezorgde zus.. lijk je moeder wel;)

Trots op je lieverd, ga zo door!

GO FOR IT!

Groeten aan tippiee one, chingtjong of hoe heette ze nu?

Beso!

• 03 September 2009 - 16:54

Mam:

hoi muppet, nu al een verhaal dat is snel had ik niet verwacht.
    Het klinkt allemaal fantastisch ik denk dat je het goed getroffen hebt.
    Het stormt heel echt vreselijk dus geen zwembad vandaag.Ik hoop dat het morgen beter weer wordt want de kinderen moeten iedere dag schatduiken ( 15 euro aan stuivers en dubbeltjes) in het zwembad. Echt lachen hoe dat gaat. Gisteravond een duik clinic gehad alle snorkelaartjes hebben gedoken een groot succes.
    De meiden heb je al weer snel gevonden prima doe de familie's de groeten van ons en misschien kunnen we met z'n alle een pizza gaan eten als we daar zijn.Ik ga nu met Annouk boodschappen doen en spreek je later. (by the way het is niet me school maar mijn school bezittelijk weet je nog hahaha) dikke kuffel Mam

• 03 September 2009 - 18:27

Marije:

Dat is msn taal mam.. beetje bij de les blijven!