Het is bijna Zoverr! - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Het is bijna Zoverr! - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Het is bijna Zoverr!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

13 Augustus 2009 | Nederland, Warmenhuizen

Goodday luitjes!

dit is mijn website en hier laat ik jullie alles weten over mijn avonturen in the UK!

laat je email achter, en dan krijgen jullie een mailtje als ik weer een nieuw verhaal erop heb staan!

Ik laat jullie weten wanneer ik bijna weg ga!

greets!

• 13 Augustus 2009 - 21:00

Je Zus!:

aaaahhh je hebt een site!!!
    En ik ok nog op je profiel foto! :D

Ben benieuwd naar de verhalen..
    Maar nog even genieten van elkaar als ik terug ben!!

Tot over 2 weekjes lief!

Besitoo!!

• 15 Augustus 2009 - 19:56

Mam:

ja jaa de een komt bijna terug en de ander gaat bijna weg,gelukkig hebben we nog een paar dagen samen met z'n vijven.
    We zijn allemaal erg benieuwd wat het volgend schooljaar jou gaat brengen,een ding is zeker je zal heel veel nieuwe ervaringen opdoen.Wij komen snel langs om je gastgezin te bewonderen.spannend allemaal knuffel mam

• 27 Augustus 2009 - 11:32

Liz:

Als de site opent staat er bovenaan in het scherm: Rianne gaat naar Verenigd Koninkrijk! Klinkt zo saai UK klinkt veel beter;) Geniet van je laatste daagjes in Warmetuut en wie weet tot in Bath... Hmm in die 9.5 maand moet het toch wel mogelijk zijn die kant op te komen:D
    Kus vanuit Melbourne!

• 30 Augustus 2009 - 16:02

Mirl<3:

hee rianne
    heel veel plezier in
    Engeland ik hoop dat je het daar naar je zin hebt!
    nou ik hoor het nog wel !
    xxxx