Dutch girl is still not going English! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Dutch girl is still not going English! - Reisverslag uit Bath, Verenigd Koninkrijk van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Dutch girl is still not going English!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rianne

26 November 2009 | Verenigd Koninkrijk, Bath

Hier weer een leuk verhaaltje over mijn avonturen in Bath! Na mijn vakantie was het al snel Halloween. Natuurlijk ging ik daar aan mee doen, verkleden blijft leuk natuurlijk. We hadden door de weeks op een woensdag een Halloween feestje in een kroeg in Bath. Was super gezellig, alleen het opstaan was wel moeilijk de volgende ochtend maar goed we hebben het overleefd. Toen hadden we vrijdag de 30ste een Halloween feestje op me school. Dat hadden ik Iris, and nog wat andere meiden georganiseerd. Was heel gezellig de meeste hadden een kunstwerk gemaakt van hun kostuum en andere kwamen gewoon in hun eigen kleding. Na het school feestje gingen we met een groep de stad in wat gezellig was alleen soms wel irritant want niet iedereen is 18 of lijkt niet zo oud en komen dan nergens binnen. Zaterdag was het echt Halloween, Iris en ik zijn in de stad wezen kijken, maar het is niet zo groot hier Halloween. Toch was het wel leuk om dat allemaal mee te maken.

Die week daarop moest ik natuurlijk gewoon weer hard aan me school. Dat gaat tot nu toe nog allemaal goed. Alleen maar A’s and B’s dus dat is wel goed. Vrijdag de 6e was zuster Anouk jarig, even gezellig bellen, en die avond wilde ik gaan skype maar het ging allemaal niet door want daar was het druk en ik ging wat drinken met de Mexicanen en Iris. Zaterdag de 7e gingen we naar Stroud, ik en Iris. Was echt super leuk, GOED ETEN( heaavveeenn!), leuke markt met heerlijke verschillende kazen en nog veeellll meer! Dat was allemaal dus genieten. Die avond gingen we naar de universiteit van Bath want daar was vuurwerk. Maar natuurlijk ik en Iris waren te laat dus we hebben een groot deel gemist..jammer genoeg maar we hadden het andere vuurwerk van de andere dagen al gezien dus het was niet zoo heeel erg. Daarna bleven we in de bar van de universiteit wat ook weel heel gezellig was.

Dat weekend daarop was Michael zijn verjaardag partijtje en daar moest ik even helpen en ik was natuurlijk ook uitgenodigd! Michael is het broertje van Emilie mijn vriendin. Het thema van zijn feestje was wat je later wil worden en zo moet je je verkleden. Ik was als een surfinstructeur, Emilie als een schilder en die vriendinnen van Emilie ook allemaal idioot. Dan heb je natuurlijk de vrienden van Michael.. Nou Emilie en ik en de ouders hebben onze ogen uit gekeken.. we waren geschokt!!!!
De meiden waren als “sexy”zusters, “sexy” maid, eentje was als een prostitute… leren rokje, kort topje jarratels.. en dan heb je nog de mannelijk vorm die als gay chef waren of als strippers. Je begrijpt nu dat we geschokt zijn!
Emilie en ik vroegen aan de jongens hoezo ben jij een stripper hoe moeten wij dat aan je zien, zegt ie: nou aan het begin van het feestje had ik me shirt nog aan en nu niet meer!
Oja en ze stonden gewoon zwaar te zoenen in de midden van de zaal.. en ze zijn nog maar 13/14 aaaaaahhhh.

Zondag ben ik bekomen van me shock bij Emilie, ook lekker gegeten daar, nog van de rest van de halleluja chocolade taart genoten en in de avond lekker zwemmen.

Het weekend daar op.. afgelopen weekend dus was het de verjaardag van Lew. Dat hebben we vrijdag gevierd ergens gegeten en daarna ergens wat lekker gedronken. Iris en ik waren alweer snel naar huis want wij gingen zaterdag ochtend rond 6 uur naar LIVERPOOOLLLLLLL!!

Iris, Diego, Oswaldo,David en ik gingen dus naar Liverpool. We hadden daar een hostel geboekt, voor 17 euro pp dus dat was heerlijk goedkoop met ontbijt er bij in.. wat niet echt veel soeps is maar goed wo cares it’s free!
We kwamen daar aan, snel onze spullen gedropt en even een plaatsje gezocht om even wat te eten want we waren uitgehongerd! Nadat we wat gegeten hadden was het op naar de BEATLES MUSEUM! Dat was echt super leuk en interessant, de museum duurde ongeveer 3 uur dus nadat gingen we maar een restaurantje op zoeken voor het avondeten. Dat was allemaal ook heel gezellig, lekker na tafelen en geklets.. ( ja ja me engels gaat steeds beter, behalve me grammatica en spelling.. doet school niet veel aan) na dit all gingen we terug naar de hostel, douchen, omkleden en hup het nachtleven van Liverpool ontdekken.
Naja we wisten niet echt waar we naar toe moesten, dus het was niet echt super leuk. We wilden een gayclub in gaan, duss de jongens gelijk jij bent mij girlfriend, ik is goedd prima! Maar het ging allemaal niet door want ze voelde zich niet heel lekker bij! Hahahah dus achja toen maar een andere kroeg in, was wel gezellig met onze groepje maar de mensen daar die uitgaan zijn allemaal rond de 40 en allemaal zooooo agressive.. en ook nog veel Oostblokkers.. dus tja het was niet heel prettig maar goed we hebben het wel naar onze zin gehad! Volgende dag hebben we onze beatles tour opgepakt en alles gezien wat er valt te zien van the Beatles. We hebben ook 2 kerken bezocht. Ik vond ze niet echt mooi de 1 zag er uit alsof het uit The Lord of The Rings kwam… Scary dus and the andere was ook best creepy.. Maar goed heb het toch allemaal bekeken!
Na dit all gingen we weer heerlijk naar huis..we lagen rond 12 uur in onze bedjes want de terug reis duurde ongeveer 5 uur en 40 minuten.. ja ja het was me weer een trip.
Oja de blunder van dit weekend was dat we stonden te wachten bij een busstop voor de bus natuurlijk.. Naja daar kwam de bus dan hoor. Dus ik zwaaien, en de bus reed gewoon vrolijk door, dus wij dachten okeee naja volgende dan maar en er kwamen nog 3 bussen en ze reden allemaal vrolijk door.. Ziet Diego een sticker met erop This Bus stop in not is use.. LEKKER DANNN! Dus naja je weet wel hoe wij daar stonden op dat moment, mijn buikspieren waren weer getraind!

Deze week zijn we aan het voorbereiden voor onze toetsen want volgende week hebben we toetsen. En daarna CHRISTMAS VACATION! Woehoo!
Ik ga alles leuk bekijken hier, kerstmarkten en noem het maar op!

Voor de rest gaat het allemaal wel prima hier.. veel gezelligheid met de groep waar Iris en ik mee om gaan.


Have a nice weekend guys!!
ze gaan hier de kerstmis lichtjes ontsteken.. ik denk dat je het zo zegt maar weet het niet zeker..(A)
oopss

Ik spreek jullie sneel!
dikke kus!



  • 26 November 2009 - 14:55

    Maria:

    Hee Rianne,
    Ik wist dat je een weekend naar Liverpool was geweest,want je belde je pa en ma net op dat wij in de Vest waren om naar een optreden van een
    mexicaanse dansgroep te kijken,wij vonden dat zeer toepasselijk omdat je met de Mexicaanse jongens naar Liverpool was geweest.Het is dus een aardige tripje geweest.Nog even en dan zien we je weer hier thuis en kunnen wij je belevenissen aanhoren,succes nog met de school deze 3 weken en vele groetjes van mij.

  • 26 November 2009 - 15:01

    ANNouk:

    Rianne, volgens mij weet jij inmiddels al 18 jaar dat je mijn naam niet met 1 n schrijft maar met 2 n'en mutsie!! Schaam u diep ;)

    Maar leuk verhaal, jij bent ook aardig wat feestjes aan het afgaan zo :) Gezellig!

    Deze week even knallen dus en daarna vrij.. Nou zet hem op he!

    Ik ben nu ook aan mijn laatst blok begonnen. Nog 3 weken en dan kerstvakantie! Woehoe!!

    Succes met leren en tot snel! Kus je zus met dubbel n :)

  • 26 November 2009 - 21:34

    IK:

    Hallo Rianne,

    Goed geregeld dat bezoek aan Liverpool, alleen vraag ik mij af of je wel foto's heb kunnen organiseren omdat je nu eenmaal geen camera meer hebt!
    Dat feesten in Bath gaat ook nog door maar hou je nog wel tijd over om te zwemmen?
    Is je band al geplakt van jouw fiets? Als dit niet het geval is dan krijg je van mij GRATIS een spoed cursus bandenplakken met als beloning bij het afleggen van een examen een bandenplaksetje!
    Gisterenavond laat ben ik uit Berlijn gekomen waar ik even naar toe moest voor een bespreking. Mooie stad om eens te bezoeken! Heb je al wat gehoord over mijn mail?

    Nou Rianne hou je haaks!

    IK

  • 26 November 2009 - 23:16

    Mam:

    hoi muppet, het is nu 00.15 en ik kom net terug van een avondje met magda ienke carolien en trijnie voor ons jaarlijke samenzijn.
    Het was weer erg gezellig we hebben bij gekletst en een spel genaamd "keezen" gespeeld een combinatie van mens erger je niet en pesten ( kaarten ) erg gelachen. Ik ben erg benieuwd wat j ein Liverpool hebt gekocht....
    we zullen het zien in december.
    Ik denk dat we maar een collecte moeten gaan houden om jouw verblijf in "Britten" te bekostigen.
    Ik spreek je snel weer, nu wordt het bedtijd, morgen weeer door de regen fietsen dikke knuffel mam

  • 01 December 2009 - 02:53

    Marleen:

    leuk verhaal rietje !!
    snel weer even skypen
    xxxxxx

  • 01 December 2009 - 16:10

    Marije:

    Hello my love!

    Nice story again.. i heard already a lot on the phonee, by email, by facebook ( heaveennn ;) ) but it is nice to read it again!

    I just read the comments of dad aka IK and mom.. Who is here the partyanimal!?! Berlin, party reunion with the girls.. haha i think you're not so bad girl!! ;) no jokes.. I've seen your snapshots on facebook naughty lady and i know enough!!

    So party on.. and think offffff me.. and remember, Beer after wine gives a lot of headache but wine after beer doesn't matter! ;) ow and i don't no how it works with strong alcohol but you know it.. i think! ;)

    I see you about 14 days!!!

    Good evening sweetheart!

    I will send the document later on this evening..

    XOXO

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bath

9,5 maand Bath onveilig maken!

Recente Reisverslagen:

01 April 2010

LONDON BABY!

22 Februari 2010

Hooligans, Celebrities and much more!

17 Januari 2010

One Tree Hill House!

04 Januari 2010

Home sweet Home!

09 December 2009

Ander Adress!
Rianne

Actief sinds 13 Aug. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 17367

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 18 Augustus 2013

Stage in Nicaragua

01 September 2009 - 18 Juni 2010

9,5 maand Bath onveilig maken!

Landen bezocht: