Bijna zover! - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Warmenhuizen, Nederland van Rianne Koopman - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Rianne

23 Januari 2013 | Nederland, Warmenhuizen

Hola amigos,

Het is bijna zover dat ik aan een nieuw avontuur kan beginnen. Dit keer stage in Nicaragua, ja ja heel spannend maar heb er heeel veel zin in:) Natuurlijk zal ik weer een blog aanhouden zodat als jullie niks te doen hebben of misschien nieuwsgierig zijn wat ik aan het uitvreten ben dan kunnen jullie het ten minste rustig even doorlezen!

Besos,
Rianne

• 23 Januari 2013 - 23:03

Je Grootste Fan:

Je grootste fan heeft zich natuurlijk al aangemeld voor de mailinglijst, wie o wie zou dit nou weer zijn!
    Tot donderdag mop. Slaaplekkerrrrrrrr! x

• 23 Januari 2013 - 23:07

Je Grootste Fan Nr 2:

riaaaaa! leuk dat je ook een blog gaat aanhouden!! Ben zo benieuwd hoe je het daar gaat hebben enz!
    Dikke knuffel van Jassie uit Sydney !!

• 24 Januari 2013 - 09:18

Ria J.:

Hey Rianne,

Leuk om de boel hier even achter je te laten om in 'n nieuwe wereld te stappen,andere mensen,cultuur te ontmoeten!!
    Rianne, dat gaat helemaal lukken met jou, en geniet van je tijd daar!
    Lieve gr. Ria J.

• 31 Juli 2013 - 02:40

Don Vincent:

Hey. Ik heb je stukken gelezen. Erg goed! Ik zelf zit nu zelf ook in Nicaragua.Maar hou geen reisverslagen bij haha. Wou je ff complimentje geven:) voor de geschreven stukken. x